نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز-فلاح زاده

لیست نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز-فلاح زاده

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز-فلاح زاده

لیست نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز-فلاح زاده

لیست نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز-فلاح زاده 09177375800

کلمات کلیدی

پکیج چیست

نمایندگی پکیج بوتان در شیراز

علت گرم نشدن رادیاتور ها چیست ؟

علت روشن نشدن بیلوت پکیج چیست ؟

پکیج ایران رادیاتور شیراز

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شیراز

پکیج شوفاژ بوتان

بوتان شیراز

پکیج بوتان 35000 اپتیما

وظیفه شیر پر کن پکیج شوفاژ دیواری

تعمیرات و قطعات پکیج فرولی

فروش نصب تعمیرات تخصصی پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز

پکیج چیست چگونه کار میکند

پکیج بوتان کالداونزیا بدون فن

کاربرد پکیج بوتان

قیمت پکیج ایران رادیاتور در شیراز

سرویس هواگیر رادیاتور در شیراز

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318if در شیراز

کربن اکتیو (زغال فعال) تصفیه آب خانگی

نمایندگی تصفیه آب خانگی

مهمترین نکات درمورد قطعات کولر گازی اسپلیت

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان مدل ۷۲ Bx72i

چه مواردی در نصب پکیج شوفاز دیواری باید رعایت کرد؟

جرم گیری پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج شوفاژ دیواری TACHI مدل ECO ND-C

نمایندگی رادیاتور یوکسل در شیراز

انواع پکیج ایران رادیاتور در شیراز

پکیج دیوای لورچ در شیراز

رفع ارورهای پکیج ایران رادیاتور در شیراز

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

۰۳
خرداد


کم شدن فشار بار پکیج اخگر
فشار بار در پکیج‌ها توسط گیج تنظیم می‌شود. عقربه‌های گیج با اعداد 1 تا 6 نشان داده شده است. فشار پکیج در حالت عادی باید بین 1 تا 5/1 باشد. در صورتی که فشار پکیج اخگر به زیر 1 برسد، عملکرد صحیح پکیج دچار مشکل می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل توسط شیر پرکن که در زیر پکیج تعبیه شده است، فشار را تنظیم نمائید. اگر مشکل پکیج برطرف نشد با یک تعمیرکار تماس بگیرید.
روشن نشدن سه شعله پیلوت پکیج اخگر
پکیج اخگر طوری طراحی شده است که دارای سه شعله پیلوت است. زمانی که شما مدتی پکیج را خاموش کرده و اقدام به روشن کردن آن می‌کنید، ممکن است هر سه شعله به طور خودکار روشن نشود. در این هنگام فقط شعله سمت جرقه روشن می‌شود. حتی اگر مدت زمان طولانی جرقه زن را نگه دارید موفق نخواهید شد. جهت برطرف کردن این مشکل به صورت دستی سه جهت شعله را روشن کنید.


علت روشن نماندن و یا روشن نشدن پیلوت
 
یکی از مشکلات رایج در پکیج اخگر، روشن نشدن پیلوت است. معمولا در صورت بروز چنین مشکلی، سه شعله روشن نمی‌شود. سعی کنید شعله‌های دیگر پیلوت را با کبریت به صورت دستی روشن کنید. همچنین کاهش فشار پکیج اخگر نیز باعث روشن نماندن پیلوت می‌شود. بنابراین فشار پکیج را تنظیم نمائید.


علت گرم نشدن رادیاتور‌ها در پکیج اخگر
اولین دلیل بروز این مشکل، کم بودن فشار گاز در ساختمان است. با کاهش فشار گاز، ارتفاع شعله‌ها کم می‌شود. در نتیجه رادیاتور گرم نمی‌شود. وجود هوا در پکیج اخگر نیز دلیل دوم بروز این مشکل است. با هواگیری پکیج اخگر توسط تعمیرکاران آرا سرویس مشکل را برطرف نمائید. رسوب گرفتن پمپ، نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت، وجود خرابی در شیر سه راهه، نزدیک بودن بیش از حد رادیاتور به پکیج و خراب شدن برد کنترل از دیگر دلایل بروز این مشکل است.
علت گرم نشدن آب توسط پکیج اخگر
این مشکل در بیشتر پکیج‌های دیواری بروز می‌کند. موارد مختلفی موجب بروز این مشکل می‌شود. اما اصلی ترین دلیل گرم نشدن آب پکیج اخگر، نامناسب بودن فشار پکیج یا گاز ساختمان است. از طرفی خراب شدن برد کنترل نیز موجب مختل کردن عملکرد پکیج و گرم نشدن آب می‌شود. اگر پکیج شما رسوب گرفته است آن را رسوب زدایی کنید. ممکن است مشکل از تجمع رسوب در لوله‌های پکیج باشد.
علت کار نکردن سیستم گرمایش در پکیج اخگر
  چهار دلیل کلی برای از کار افتادن سیستم گرمایشی پکیج وجود دارد. اولین علت خراب شدن پمپ است. در این صورت بهتر است پمپ توسط تعمیرکار بررسی گردد. خراب شدن فلوسوئیچ و یا باز ماندن سوپاپ بای پس نیز منجر به کار نکردن سیستم گرمایشی می‌شود. شیر سه راهه را نیز بررسی کنید. ممکن است خراب شده باشد. در اینصورت آن را تعویض کنید.
علت انفجاری روشن شدن پکیج اخگر
در صورت بروز این مشکل در مرحله اول فاصله بین الکترود جرقه زن و مشعل را بررسی کنید. اگر فاصله تنظیم نبود آن را تنظیم کنید. فشار گاز ساختمان و پکیج را نیز بررسی کنید. امکان افت فشار در پکیج وجود دارد. دلیل دیگر مسدود شدن سوراخ‌های مشعل است. این سوراخ‌ها ممکن است بر اثر گرد و غبار مسدود شده باشند. آن‌ها را تمیز کنید.
علت نوسان آب مصرفی در پکیج اخگر
بر خلاف موارد دیگر یکی از علل وجود این مشکل زیاد بودن ارتفاع شعله است. پس از بررسی ارتفاع شعله، سنسور آب گرم مصرفی را بررسی کنید و از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید. خراب شدن شیر سه راه از علل دیگر است. شیر سه راه را به دقت بررسی کنید. ممکن است خراب شده باشد. همچنین اگر فشار آب ساختمان کم باشد، مشکل نوسان آب در پکیج اتفاق می‌افتد.
علت افزایش فشار مدار گرمایش با افزایش دما
بروز چنین مشکلی در پکیج اخگر چندان رایج نیست. اما در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید، سه بخش از پکیج را باید بررسی کنید: در مرحله اول فشار آب پکیج را بررسی و تنظیم کنید. ممکن است تنظیم نبودن فشار باعث بروز این مشکل شود. در مرحله دوم شیلنگ منبع انبساط را چک کنید. مسدود شدن شیلنگ منبع انبساط، از دیگر عوامل بروز این مشکل است. در آخر حجم منبع انبساط با حجم آب مدار گرمایش را چک کنید. این دو باید با یکدیگر تناسب داشته باشند.
نبودن تناسب بین دمای مدار گرمایش و دمای آب مصرفی
اگر دمای مدار گرمایش خوب است اما دمای آب مصرفی کم است، ممکن است لوله‌های پکیج با رسوب مسدود شده باشند. در غیر اینصورت فلوسوئیچ و سوپاپ را بررسی کنید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب برد کنترل و شیر سه راهه را بررسی و در صورت خرابی تعویض کنید.


 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکیج شوفاژ و آبگرمکن دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

  • نمایندگی پکیج ایران رادیاتور بوتان در شیراز فلاح زاده